Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Розуміння
завдання
|
Включені матеріали,
що не мають безпосереднього відношення до
теми;
використовується одне джерело,зібрана
інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали,що мають безпосереднє відношення
до теми,так і матеріали,що не мають відношення до неї;використовується
обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація не точна або не
має відношення до теми; неповні відповіді на запитання; не робляться спроби
оцінити або проаналізувати інформацію
|
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина
інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані;
усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються
правельно; використовуються інформація з достовірних джерел
|
Результат
роботи
|
Матеріл логічно не побудований і поданий зовні
непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражана власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся
інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і
відредагована. Димонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу,
визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Учень просто копіює інформацію із запропонованих
джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало повязана з темою
веб-квеста
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться
порівняння, але не роблять виведень
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Рота
відрізняється яскравою індувідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи
|
Матеріал оформлений у
вигляді: буклету (критерій оцінки до 20 балів), презентація (критерій оцінки до
40 балів), Веб-сторінки (критерій оцінки до 65 балів). Оцінюється: письменість
оформлення, дизайн.
Комментариев нет:
Отправить комментарий